Monday, November 10, 2014

PENGEDAR SHAKLEE TERHEBAT DI BAHAU

Haiii orang-orang Bahau yang cantik dan kacak belaka.. Anda sedang mencari produk kesihatan dan produk kecantikan yang sesuai untuk anda dan keluarga? Jom dapatkan produk kecantikan dan kesihatan anda daripada saya, pengedar sah Shaklee terbaekkk di Bahau.


Apa yang saya tawarkan?

Penghantaran terus ke pintu rumah anda atau bertemu janji di mana-mana kawasan yang sesuai di Bahau.
Tawaran menarik beserta harga boleh runding
Konsultasi percuma sebaik sahaja membuat bayaran.
Konsultasi sepanjang masa melalui aplikasi whatsapp.
Free gift untuk setiap set vitamin yang diorder.

Jangan gusar, jangan ragu. Saya sedia membantu apa juga masalah yang anda hadapi, Insya Allah. Kita berusaha dengan suplimen Shaklee, selebihnya serahkan kepada Allah. Simpan nombor telefon saya ni ye. 013-6014583. Boleh hubungi saya melalui perbualan telefon, SMS atau whatsapp.

Saya tak sabar untuk membantu anda. Ingat tau 013-6014583. Saya tunggu panggilan anda.. Assalamua'laikum..


Puan Seri Azura
013-6014583
mysuperhealth@yahoo.com.my
Share:
Location: Kuala Pilah, Negeri Sembilan, Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati