Thursday, October 31, 2013

Doa menambahkan susu badan

Assalamua'laikum semua.. Saya nak kongsi doa untuk menambah susu daripada seorang teman ni.. :-)

Doa untuk menambahkan susu:

"Ya Allah, permudahkanlah segala urusan kehidupanku, banyakkanlah susuku untuk bayiku, dan permudahkanlah perjalananku untuk menyusukan anakku agar menuruti segala yang telah Engkau syariatkan..
Ya Allah seberapa banyak susu yang aku perolehi hari ini , penuhilah dengan rahmatMu dan keberkatan di sisiMu. Semoga dengan keberkatanMu, susu yang sedikit menjadi banyak dan kenyang buat anakku"

Sambil baca letakkan tangan pada payudara dan doa semoga Allah murahkan rezeki untuk ibu dan anak menyempurnakan penyusuan hingga 2 tahun.

Amalkan Surah al-Hujurat & al-Kauthar

Zikir Ya Matin (70x) setiap malam & subuh atau  hembuskan pada air & minum.


Surah Yasin ayat 72-73
Baca Selawat dan Bismillah sebelum menyusu dan mengepam

Tetapkan niat yang betul untuk menyusukan anak.. Insha Allah.. Sama-sama kita berdoa ye.. :-)

Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati